dinsdag 27 augustus 2013

Ringendoosje

Op trouwgebied is er natuurlijk van alles te krijgen; ringkussen, ringendoosjes, gastenboeken, bedankjes, trouwkaarten, "Safe-the-Date" kaarten, fotoalbums, taarten, boeketten, je kunt het zo gek niet bedenken of het is er. En alle dingen waar rouw of trouw voor staat worden opeens een keer zo duur.

Nou ben ik redelijk handig dus een aantal dingen ga ik zelf maken, bijvoorbeeld het ringendoosje.

Dit is de basis


Gekocht bij die fantastische winkel met een A. En ik heb er niet 1 gekocht maar 2. Niet uit angst om hem te verprutsen maar omdat ik nog niet weet welke stijl ik wil. Ik maak er dus 1 in felle kleuren (ben ik al aan begonnen) en 1 romantische. Als ze klaar zijn laat ik ze wel zien, maar ik ga niet zeggen welk doosje uiteindelijk mee de kerk ingaat.

1 opmerking:

  1. Nou, ik geef je groot gelijk!!
    Als je de tijd er nog voor hebt, vind ik het trouwens ook altijd veel leuker om dingen zelf te maken. Je hebt dan ook een heel origineel iets, niemand anders heeft hetzelfde, wat je koopt is toch vaak massa productie. Succes

    BeantwoordenVerwijderen