maandag 12 augustus 2013

Out in the open

Al onze dierbaren zijn ingelicht dus het mag naar buiten! Op

5 september 2014

gaan wij trouwen.

Dat lijkt natuurlijk nog heel ver weg maar ik vind het wel prettig dat we alle tijd hebben om de dingen voor te bereiden en uit te zoeken (en natuurlijk nog wat kilootjes af te vallen, ik ga niet voor niets naar de Weight Watchers)

Voor onszelf, maar ook voor de mensen die het leuk vinden om ons te volgen tijdens onze reis naar de huwelijksdag, ga ik een blog bijhouden. Wat er allemaal in komt te staan en hoe het er allemaal uit gaat zien, daar heb ik nog geen echte ideeën over. Het zal wel zo worden als ikzelf ben; een beetje chaotisch.

Opmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom!

3 opmerkingen:

  1. Super leuk! Ga je op de voet volgen natuurlijk.

    En ik voel me zo blij om je getuige te mogen zijn.
    We gaan er een mooi jaar van maken. Yehhh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!! Veel succes en plezier met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al nog gefeliciteerd.
    Ik ga je zeker volgen :-)
    (jij kent me beter onder de nickname kl@rinetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen